for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Die obenstehende Campus Services Anwendung konnte am 14.01.2025 von euch nur eingeschränkt genutzt werden.
Die Untersuchung des Vorfalls hat folgende Massnahmen seitens UKG HRSD Maintenance ergeben:
UKG hat im Hintergrund zusätzliche Serverleistungen für die Applikationen bereitgestellt, welche zu einer Steigerung der Stabilität und Performance führen. Sie überwachen und optimieren die Systeme weiterhin.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
The above mentioned Campus Services application could not be fully used by you on 14/01/2025.
Investigation of the incident has revealed the following measures by UKG HRSD Maintenance:
UKG has provided additional background server services for the applications, which lead to an increased stability and performance. They continue to monitor and optimize the systems.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass ihr eine eingeschränkte Performance (Applikation reagiert sehr langsam) zu spüren bekommt. Die Störung wurde von uns bereits an UKG gemeldet und wird von ihnen untersucht. Wir melden uns schnellstmöglich mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause a low performance (application very slow). We have informed UKG about the issue and they are investigating on it. We will provide further information once we received an update. Apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company