UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Störungsmeldung / Disruption

Resolved

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Investigating

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass ihr eine eingeschränkte Performance (Applikation reagiert sehr langsam) zu spüren bekommt. Die Störung wurde von uns bereits an UKG gemeldet und wird von ihnen untersucht. Wir melden uns schnellstmöglich mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause a low performance (application very slow). We have informed UKG about the issue and they are investigating on it. We will provide further information once we received an update. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company