UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Störungsmeldung / Disruption

Utreder

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Momentan kann es beim Zugriff auf People Assist und den Document Manager zu „Error 500“-Meldungen kommen. Ursache ist vermutlich eine Störung beim Anbieter Cloudflare. UKG wurde bereits informiert. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Vielen Dank für euer Verständnis und entschuldigt bitte die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

Currently, accessing People Assist and the Document Manager can result in “Error 500” messages. The issue is likely related to an outage at our provider Cloudflare. UKG has already been informed. We will share further updates shortly. We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Utreder

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass es aktuell auf allen Plattformen zu langen Ladezeiten und zum Error 500 kommt. Die Störung wird von uns untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause a long loading time and Error 500. We are investigating the issue and will provide further information shortly. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Utreder

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass es aktuell auf allen Plattformen zu langen Ladezeiten kommt. Die Störung wird von uns untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause a long loading time. We are investigating the issue and will provide further information shortly. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company