UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Störungsmeldung / Disruption Bedienung Makros (Buttons) in Requests (Anfragen)

Gelöst

for English version please see below

Liebe HR Campus Kunden

Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Das Problem wurde durch das Zurücksetzen der kürzlich vorgenommenen Änderungen in allen Umgebungen behoben. Kunden können das Makro jetzt ohne Berechtigungsprüfungen anzeigen.

Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear HR Campus Customers

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
The issue has been resolved by rolling back the recent changes across all environments. Customers can now view the macro without any permission checks.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Liebe HR Campus Kunden

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass User ohne die Berechtigung “Kann Anfragenzugriffe und Metadaten verwalten” keine Buttons (Makros) bedienen können. Bitte prüft die Rollen, die Makros bedienen müssen im People Assist und aktiviert die Berechtigung. Die Störung wird von uns untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear HR Campus Customers

We have identified an issue affecting the Campus Services application mentioned above. As a result, users without the permission “Can manage request status, priority and access level” may be unable to operate buttons (macros). Please review the roles that need to use macros in People Assist and activate the required permission. We are currently investigating the disruption and will provide further information shortly. We apologize for the inconvenience.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company