UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Störungsmeldung / Disruption

Gelöst

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass UKG möglicherweise nicht erreichbar ist. UKG untersucht das Problem bereits. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen bei Ihnen.

Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und danken für Ihr Verständnis.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services applicatione, which may result in UKG being temporarily unavailable. UKG is already investigating the matter.

We will provide you with further updates shortly.

We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company