for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass UKG möglicherweise nicht erreichbar ist. UKG untersucht das Problem bereits. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen bei Ihnen.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und danken für Ihr Verständnis.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services applicatione, which may result in UKG being temporarily unavailable. UKG is already investigating the matter.
We will provide you with further updates shortly.
We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company