for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben ein technisches Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat. Dabei kann es vereinzelt zu Bad Gateway (Fehlercode 502)-Meldungen kommen. Das Problem wurde bereits an UKG gemeldet und das zuständige Team untersucht die Ursache derzeit.
Quick Fix: In vielen Fällen hilft es, die Browserseite zu aktualisieren.Wir halten euch auf dem Laufenden und melden uns, sobald weitere Informationen vorliegen.
Vielen Dank für euer Verständnis und entschuldigt bitte die Unannehmlichkeiten.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified a technical issue affecting the above-mentioned Campus Services application. In some cases this may lead to Bad Gateway (Error Code 502) messages. The issue has already been reported to UKG and their team is currently investigating the root cause.
Quick fix: In many cases refreshing the browser page helps.We will keep you updated and get back to you as soon as more information is available.
Thank you for your understanding and we apologize for the inconvenience.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben ein technisches Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat. Dabei kann es vereinzelt zu Bad Gateway (Fehlercode 502)-Meldungen kommen. Das Problem wurde bereits an UKG gemeldet und das zuständige Team untersucht die Ursache derzeit.
Quick Fix: In vielen Fällen hilft es, die Browserseite zu aktualisieren.
Wir halten euch auf dem Laufenden und melden uns, sobald weitere Informationen vorliegen. Vielen Dank für euer Verständnis und entschuldigt bitte die Unannehmlichkeiten.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified a technical issue affecting the above-mentioned Campus Services application. In some cases this may lead to Bad Gateway (Error Code 502) messages. The issue has already been reported to UKG and their team is currently investigating the root cause.
Quick fix: In many cases refreshing the browser page helps.
We will keep you updated and get back to you as soon as more information is available. Thank you for your understanding and we apologize for the inconvenience.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company