UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Störungsmeldung / Disruption

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein technisches Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat. Dabei kann es vereinzelt zu Bad Gateway (Fehlercode 502)-Meldungen kommen. Das Problem wurde bereits an UKG gemeldet und das zuständige Team untersucht die Ursache derzeit.

Quick Fix: In vielen Fällen hilft es, die Browserseite zu aktualisieren.Wir halten euch auf dem Laufenden und melden uns, sobald weitere Informationen vorliegen.

Vielen Dank für euer Verständnis und entschuldigt bitte die Unannehmlichkeiten.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified a technical issue affecting the above-mentioned Campus Services application. In some cases this may lead to Bad Gateway (Error Code 502) messages. The issue has already been reported to UKG and their team is currently investigating the root cause.

Quick fix: In many cases refreshing the browser page helps.We will keep you updated and get back to you as soon as more information is available.

Thank you for your understanding and we apologize for the inconvenience.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Gelöst

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein technisches Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat. Dabei kann es vereinzelt zu Bad Gateway (Fehlercode 502)-Meldungen kommen. Das Problem wurde bereits an UKG gemeldet und das zuständige Team untersucht die Ursache derzeit.

Quick Fix: In vielen Fällen hilft es, die Browserseite zu aktualisieren.

Wir halten euch auf dem Laufenden und melden uns, sobald weitere Informationen vorliegen. Vielen Dank für euer Verständnis und entschuldigt bitte die Unannehmlichkeiten.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified a technical issue affecting the above-mentioned Campus Services application. In some cases this may lead to Bad Gateway (Error Code 502) messages. The issue has already been reported to UKG and their team is currently investigating the root cause.

Quick fix: In many cases refreshing the browser page helps.

We will keep you updated and get back to you as soon as more information is available. Thank you for your understanding and we apologize for the inconvenience.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company