for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Es wurde ein Problem identifiziert, bei welchem Dokumente aufgrund einer Fehlermeldung nicht hochgeladen werden können. Die Störung wird von UKG untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
A problem has been identified where documents cannot be uploaded due to an error message. The issue is being investigated by UKG. We will be in touch shortly with further information. We apologize for the inconvenience.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company