UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

UKG HRSD Staging (Test System) - Störungsmeldung / Disruption

Gelöst

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Das Problem, dass User und Mitarbeiter nicht synchronisiert werden auf Staging wurde behoben.
Weiterhin offen ist noch die Verzögerung von E-Mailbenachrichtigungen. Hier ist UKG noch dran an der Behebung.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

The problem that users and employees are not synchronized on Staging has been fixed.
The delay in email notifications is still open. UKG is still working on fixing this.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben nach der Google Migration ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat.

  • Synchronisation von Usern und MA zwischen Document Manager und People Assist kann verzögert sein oder nicht funktionieren.
  • Die E-Mail-Notifications kommen nur mit Verzögerung an.

Die Störung wird von UKG untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue after the google migration that affects the Campus Services application above.

  • Synchronization of users and MA between Document Manager and People Assist may be delayed or not working.
  • The email notifications are delayed.

The issue is being investigated by UKG. We will get back to you shortly with further information. We apologize for the inconvenience.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company