for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Das Problem, dass User und Mitarbeiter nicht synchronisiert werden auf Staging wurde behoben.
Weiterhin offen ist noch die Verzögerung von E-Mailbenachrichtigungen. Hier ist UKG noch dran an der Behebung.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
The problem that users and employees are not synchronized on Staging has been fixed.
The delay in email notifications is still open. UKG is still working on fixing this.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben nach der Google Migration ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat.
Die Störung wird von UKG untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.
Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Liebe Grüsse
Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified an issue after the google migration that affects the Campus Services application above.
The issue is being investigated by UKG. We will get back to you shortly with further information. We apologize for the inconvenience.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company