UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Document Manager - Störungsmeldung / Disruption

Gelöst

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll euch mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung am frühen Nachmittag behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für eure Geduld.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
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Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved in the early afternoon and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf UKG Document Manager hat und welches dazu führen kann, dass die Dokumentenvorschau länger dauert als gewohnt. Die Störung wird von uns untersucht. Als kurzfristiger Workaround können die Dokumente heruntergeladen werden. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachtet, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Liebe Grüsse

Euer Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Preview)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue affecting UKG Document Manager which may cause the document preview to take longer than usual. We are investigating the issue. As a short-term workaround, the documents can be downloaded. We will be in touch shortly with further information. We apologize for the inconvenience.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company