Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Produktion)

Störungsmeldung / Disruption - Login SF Prod

Gelöst

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung durch SAP behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde. Gemäss unserer Nachprüfung ist das Login im SuccessFactors Produktivsystem wieder fehlerfrei möglich.

Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Produktion)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved by SAP and the functionality has been restored. According to our post-check the login to SuccessFactors Production is working without any errors again.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Untersuchung

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass Sie sich in der SuccessFactors Produktivinstanz nicht einloggen können. Die Störung wurde von uns bereits an SAP gemeldet und von ihnen untersucht. Wir melden schnellstmöglich mit einem Update. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Produktion)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause you not being able to login to your SucessFactors productive instance. We reported the issue already to SAP and they started investigation. We will provide an update as soon as possible. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company