for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.
Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Freundliche Grüsse
Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat. Die Störung wird von uns untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.
Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Freundliche Grüsse
Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application. We are investigating the issue and will provide further information shortly. Apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company