Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Production)

Störungsmeldung / Disruption

Resolved

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Produktion)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Investigating

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass Sie bei Aufruf eines SF Canvas Berichts eine Fehlermeldung angezeigt bekommen. Die Störung wurde von uns bereits an SAP gemeldet und wird von ihnen untersucht. Wir melden uns schnellstmöglich mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Produktion)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause an error message popping up when opening/generating an SF canvas report . We have contacted SAP already and they are analysing the issue currently. We will provide further information as soon as possible. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company