for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass wir von SAP informiert wurden dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.
Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.
Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Freundliche Grüsse
Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
Campus Admin&Talent DC12 (SuccessFactors Produktion)
Status: Resolved
Dear Campus Services Customer
Please be informed that SAP has confirmed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.
Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
for English version please see below
Lieber Campus Services Kunde
Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass Sie sich im Success Factors nicht mehr anmelden können oder nach dem Login Fehlermeldungen angezeigt werden. Die Störung wird bereits von der SAP untersucht. Wir melden uns mit weiteren Informationen sobald wir ein Update von SAP erhalten haben. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.
Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.
Freundliche Grüsse
Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:
Campus Admin&Talent DC12 (SuccessFactors Produktion)
Status: Investigation
Dear Campus Services Customer
We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause you not being able to login or error messages displayed after login. SAP is already investigating the issue and we will provide further information as soon as possible. Apologies for any inconvenience caused.
Please note that responses to this email are not monitored.
Kind regards
Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company