UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Störungsmeldung / Disruption

Opgelost

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Controle

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Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

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Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Onderzoekende

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Lieber Campus Services Kunde

Aktuell sind alle produktiven UKG HRSD Plattformen nicht erreichbar (betrifft alle Module). Die Störung wird von UKG untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Updates sind auch direkt auf der UKG Status Page ersichtlich: https://status.people-doc.com/

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

UKG (Campus Document / Campus Workflow&Ticketing)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

Currently all productive UKG HRSD platforms are unavailable (affects all modules). The incident is being investigated by UKG. UKG is investigating the issue and will provide further information shortly. Apologies for any inconvenience caused.

Updates can also be viewed directly on the UKG Status Page: https://status.people-doc.com/

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company