Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Produktion)

Störungsmeldung / Disruption

解決済み

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass wir von SAP die finale Bestätigung erhalten haben, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

Campus Admin & Talent - DC12 (Produktion)

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that we have received final confirmation by SAP that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

検証中

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass Sie beim Login im SuccessFactors Warn- oder Fehlermeldungen angezeigt bekommen. Die Störung wird von uns untersucht. Wir melden uns in Kürze mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

Campus Admin & Talent - DC12 (Produktion)

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause you seeing warnings or error messages after login into SuccessFactors. We are investigating the issue and will provide further information shortly. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company