Campus Admin&Talent DC33 (SuccessFactors Test)

Störungsmeldung / Disruption - SF Mobile App

Resuelto

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Dieses Update soll Ihnen mitteilen, dass wir von SAP die Meldung erhalten haben, dass die Störung der obenstehenden Campus Services Anwendung behoben und die Funktionalität wiederhergestellt wurde.

Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Vielen Dank für Ihre Geduld.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–

Service:

  • Campus Admin & Talent - Test DC12

Status: Resolved

Dear Campus Services Customer

Please be informed that we have been informed by SAP that the issue concerning the above mentioned Campus Services application has been resolved and the functionality has been restored.

Thank you for your patience and our apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company

Investigando

for English version please see below

Lieber Campus Services Kunde

Wir haben ein Problem identifiziert, das Auswirkungen auf die obenstehende Campus Services Anwendung hat und welches dazu führen kann, dass Sie sich in der SF Mobile App nicht einloggen können oder nach dem Login einen Datenlade- oder Verifizierungsfehler angezeigt bekommen. Die Störung wird von uns untersucht und wurde bereits auch an SAP gemeldet. Wir melden uns schnellstmöglich mit weiteren Informationen. Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Bitte beachten Sie, dass Antworten auf dieses E-Mail nicht überwacht werden.

Freundliche Grüsse

Ihr Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company
———————————————–
Service:

  • Campus Admin & Talent - Test DC12

Status: Investigation

Dear Campus Services Customer

We have identified an issue impacting the above mentioned Campus Services application and which may cause not being able to login to SF mobile app or getting a data load or verification error message after login. We are investigating the issue and also reported it to SAP already. We will provide further information as soon as possible. Apologies for any inconvenience caused.

Please note that responses to this email are not monitored.

Kind regards

Your Campus Services Team
Happy Employee, Happy Company